štvrtok 21. februára 2008

Začiatok/Beginning

Tak som sa aj ja rozhodla založiť svoj vlastný blog.
Na začiatok pridávam scrapík venovaný mojim dvom malým anjelikom :-)

So I have decided to create my own blog.
For beginning I add one scrap dedicated to my two little angels :-)



credit:

Sita
paper, frame, elements (besides angel, leaves and ribbon) from Memory kit

Pelzbärchen’s Scrapblog
angel from Angel kit

Pam Lefors
leaves from Dreaming of blue kit

Sil&Nic
ribbon from Moss kit

Bethany Harty
wording

5 komentárov:

Monika povedal(a)...

tak takyto zaciatok by som aj ja chcela :)sikovna,len tak dalej :)

hawra povedal(a)...

jenny, super, nech sa blogu dobre dari. :-)

Mag povedal(a)...

Skvela praca Jenny,zelam vela navstevnikov...

Lara's Digi World povedal(a)...

Jenny, kde si ukrývala toto LO? Alebo som prehliadla? Je super, ako celý blog, nech sa darí!!!

Kari povedal(a)...

wow you do beautiful scrapbooking. Just came across your blog and love your work!!

 

blogger templates | Make Money Online